FRIDAY, I'M IN LOVE

Heeej! Förlåt för dålig update, har jobbat ca 13 timmar/dag i tre dagar så har inte ens haft igång datorn... Men nu blir det bättre! Kul att så många av er har tittat in trots att jag inte har uppdaterat så mycket som jag har velat! Det gör mig glad ska ni veta!

Nu kom jag alldeles nyss hem från ännu en lång jobb dag. Kvällens planer är ännu något oklara, men ska iallafall äta middag med familjen nu först. Sedan blir det antingen myskväll med Emelie eller träffa Cicci och Oscar! Imorgon ska jag förmodligen ta med mig gluggen (haha) och gå ut en sväng! Kan ju inte sitta hemma och deppa varje helg bara för att jag ser ut som fan i munnen, haha! Nu ska jag äta och mysa med familjen, vi hörs imorgon! Puss på er!
Saknar mitt vanliga leende lite nu... haha!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson'

sv' ja verkligen :) Du få ha en bra lördag!

2012-01-28 @ 13:14:20
URL: http://uttjatat.beldo.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0