TISDAG

Hej! Idag har jag äntligen jobbat lite! Klarade av att gå hemma i en och en halv vecka, sen blev jag för rastlös.. Har suttit och räknat på inventeringslistorna hela dagen så det va väl sådär, men tusen gånger bättre än att bara ligga hemma! Imorgon och resten av veckan blir det mer jobb. Idag ringde de även från mitt andra jobb (där jag egentligen har slutat) och frågade om jag kan jobba onsdag, torsdag och fredag kväll, och visst kan jag det! Så det blir mycket jobb nu, precis som jag vill ha det! Nu ska jag sova, hoppas ni har haft en bra dag fina ni! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson'

sv' ja, jag älskar att ha en PT för man blir verkligen så motiverad!

2012-01-25 @ 18:53:58
URL: http://uttjatat.beldo.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0