VECKAN SOM GÅTT

Har fått lite klagomål på att det är så tomt på inlägg här.. haha! Ska bättra mig, jag lovar. Känner bara ibland att jag inte riktigt har något vettigt att skriva om men jag ska göra mitt bästa. Hmm, så vad har hänt sen senast jag skrev då? Inte speciellt mycket egentligen. Har tränat en hel del, sprungit milen igen (!!), vart på ettårskalas till min älskade kusin, jobbat, haft en lugn vit helg och umgåtts med fina vänner. Det var väl en ganska bra sammanfattning! Tänkte skriva lite om vilka resultat jag har upnått efter ca ett års träning med min PT, låter det bra eller? Återkommer med det om ett par dagar isåfall! Nu blir det natten här, vi hörs snart, lovar! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0