7 november

Heeej! Allt bra med er? Med mig är det sådär. Har fått jätteont i halsen och hosta, så jag ligger hemma idag... Skulle egentligen ha löptränat med min PT Elisabeth men fick ställa in det.. Hoppas jag är bättre nästa vecka så vi kan ta det då! Påtal om träning så måste jag berätta en rolig sak; jag har börjat spela fotboll igen!!! :D SÅ himla roligt! Har inte spelat på 4-5 år så det var lite nervöst men jag gjorde första fotbollsträningen i söndags och det va SÅ himla kul!! Jag ville typ inte gå hem, ha ha! Nu längtar jag redan tills på söndag när det är träning igen. 
 
Nu ska jag se på någon film och dricka te, MÅSTE bli frisk, har verkligen varken tid eller lust att vara sjuk nu! Ha det så bra så hörs vi snart, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0