LÖPTRÄNING MED PT

Hej finisar! Allt bra med er? Med mig är det toppen! Har vart ledig idag så har vart hos frisören och färgat och klippt håret, så skönt! Det behövdes verkligen. Efter det körde jag ett pass med min PT Elisabeth! Vi skulle egentligen ha sprungit ute men det blev ändrade planer så vi körde löpträning på bandet istället. Sprang 5 km och ökade hastigheten för varje km. Började lugnt men på slutet var det jättejobbigt! Så himla skönt efteråt! Vi har redan bokat in en tid nästa torsdag då vi ska ge oss på milen (!!) i terräng. Får se hur det går men jag är grymt laddad! Körde en timme på gymmet nu ikväll också så nu är jag gött mör i kroppen. Har precis duschat och sitter och laddar för Carina Berg flyttar in. Brukar inte se på det annars men ikväll flyttar hon in hos Henrik Lundqvist så det får man ju bara inte missa!! Han är ju helt klart världens snyggaste, min drömkille! Puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERGd

sv; nice! =)

2012-10-24 @ 22:44:02
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0