WORK FOR IT

Godkväll! Allt bra? Med mig är det fint! Håller faktiskt träningsschemat än så länge! Har sprungit två dagar denna veckan och styrketränat två, plus promenerat till och från jobbet! Känns sååå skönt att vara igång igen! Att spinga är för övrigt det absolut värsta jag vet, men jag tvingar mig ut iallafall och känslan efteråt är underbar! Jag sätter på en grym träningslista och startar Runkeeper så går det ganska bra! Runkeeper är förresten en grymt bra app så om ni inte redan har den så ladda ner den! Man kan spara sina resultat och se om man gör framsteg, grymt peppande! Nu ska jag läsa lite och sedan sova, upp tidigt imorgon! Puss på er!
 
 



Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad roligt att du tycker det :)
Hoppas du kikar in fler gånger.

2012-09-07 @ 09:40:31
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0