FÖRSTA VINSTEN

Heeej! Allt bra med er? Hoppas det! Jag mår kanon. Igår hade vi vår andra seriematch och tog äntligen vår första seger!! Vi vann med 2-0 och jag gjorde ett av målen så det var riktigt kul. Hela laget gjorde en kanoninsats och vi spelade faktiskt riktigt bra! Kan vi hålla i detta så ser det riktigt lovande ut för resten av säsongen. 
 
Annars då? Måndag och ny vecka. Ser fram emot en vecka med mycket träning, valborgsfirande, mys med lillkusinen som kommer i helgen och massa annat! Nu måste jag sticka iväg till jobbet men ha en kanondag allihop så hörs vi snart igen. Puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Fotograferar

HEJ!!

HOPPAS DU HJÄLPER HENNE ATT VINNA. EN BLOGGARE JAG FÖLJER. TRYCK BARA PÅ +1 OCH HON HETER -- Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma

http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-

HOPPAS DU GÖR DET å TACK så jättemycket ISÅFALL. TAR bara ca 5 SEKUNDER:) du gör henne glad å hennes barn. För dem vill åka :)

2013-05-11 @ 14:21:04
URL: http://www.cajsahallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0