SERIEPREMIÄR

Herregud nu var de verkligen längesen jag skrev här.. Det har vart så mycket annat med jobb, träning osv så jag har helt enkelt inte hunnit med. Ska bli bättring, jag lovar! Hoppas allt är bra med er? Med mig är det toppen! Vi hade seriepremiär med fotbollen idag och mötte SAIS borta. Resultatet blev 2-2 men det kändes verkligen som en vinst för oss eftersom vi låg under me 0-2 när det va ca 6 minuter kvar av matchen. Vi kämpade så grymt bra allihop och det var SÅ himla kul att spela idag! Det sjukaste var att det va jag som gjorde båda målen haha! Har typ aldrig gjort mål förut så det var riktigt roligt! 
 
Annars då? Jag kämpar på med träningen, sprang en mil utomhus igår för andra gången i mitt liv så det var också riktigt roligt. Ska försöka få in lite mer konditionsträning nu när våren är här, det är ju så skönt att springa utomhus när det är fint väder! Börjar även se resultat av allt slit i gymmet vilket är väldigt motiverande! Känner att jag har blivit starkare och det börjar även synas så smått! Har ju börjat dela upp kroppen i två istället för att köra igenom hela kroppen varje gång jag styrketränar och jag känner faktiskt redan att det ger resultat. 
 
Nu är jag helt slut i både kropp och skalle efter denna helgen så ska snart gå och lägga mig. Lovar att kika in och skriva oftare nu. Kommentera gärna om det är något ni undrar eller något ni vill att jag ska skriva om! Puss på er!
 
Jag och Linnea efter milen igår! Snyggt matchat va?? haha!

Kommentarer
Postat av: liborius

två mål på 6 minuter tycker jag är bra jobbat^^

2013-04-22 @ 07:23:26
URL: http://liborius.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Härligt med två snabba mål!

2013-04-26 @ 12:44:52
URL: http://maddisenj.se
Postat av: marika

Sv: allt är bra med mig, hur är det själv? :)

2013-04-26 @ 16:47:29
URL: http://bryngelssons.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jävligt snygga brudar måste jag säga!=)

2013-04-28 @ 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0