SÖNDAGSGYM

Herregud, veckorna bara rusar iväg! Redan söndag! Vi håller på och renoverar butiken på jobbet och har haft rea de senaste dagarna så har haft sjukt mycket att göra det senaste, men det är bara kul! Tränar varje kväll efter jobbet och sedan däckar jag i soffan. Det är ungefär så min vardag ser ut just nu så bloggen hamnar tyvärr lite åt sidan men ska försöka få lite mer tid till den. 
 
Kom precis hem efter morgongym och solning på Tumlaren, så himla härlig start på dagen! Nu laddar jag inför fotbollsmatch mot min lillebrors lag ikväll, vi får väl se hur det går ha ha.. Men kul ska det bli! Återkommer senare med resultatet, om det inte blir allt för stor förlust ;) hörs sen! puss och kram!
 
Älskar att våren äntligen är påväg!!

Kommentarer
Postat av: Marika

Sv: åhh vad häligt. min har varit bra, allt bra med dig idag då? :)

2013-03-04 @ 20:08:10
URL: http://bryngelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0