TRX MED PT

Vilken underbar start på dagen jag har haft! Stod upp tidigt, åt frukost och gick iväg till Tumlaren för att köra ett pass med min PT Elisabeth. Vi körde ett pass med TRX vilket var jätteroligt eftersom det var väldigt längesen jag körde det och har inte gjort det så mycket. Vi körde övningar med fokus på mage och rygg samt en del armar. Det bästa med TRX enligt mig är att man använder magen/bålen i varje övning vilket gör att man får en bättre hållning. Nu har jag precis duschat och ska åka iväg till jobbet. Ikväll blir det förmodligen ett konditionspass på Tumlaren! Min motivation är verkligen på topp nu och det är så härligt! Hoppas att jag kan smitta av mig på er läsare också! Ha en underbar dag nu så hörs vi! Puss & kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0