BACK ON TRACK

Heeej på er! Herregud, evigheter sen jag skrev här nu. Har vart fullt upptagen med att jobba, ha semester för första gången, umgås med vänner och att göra allt underbart som man gör på sommaren! Skulle nog våga påstå att jag har haft den bästa sommaren hitills i mitt liv. Eller iallafall en av de absolut bästa. För det första hade jag ju som sagt semester för första gången nånsin (bortsett från sommarlov när man var liten) och jag lyckades verkligen pricka in de två (enligt mig) bästa veckorna på hela sommaren, v.29-30. Det var strålande sol varje dag vilket vi verkligen tog tillvara på. Har dessutom haft sååå himla roligt med både gamla och nyfunna vänner! Kommer verkligen kunna leva på denna sommaren och alla dess minnen en lång tid framöver.
 
Men nu är det höst och nya tag som gäller! Har precis genomlidit min andra käkoperation, då jag flyttade underkäken för att få bättre bett. Det har vart fruktansvärt jobbigt måste jag erkänna, men nu är jag på bättringsvägen och har det värsta bakom mig, så skönt! Har fått tips från läkaren att långa promenader påskyndar läkningen, så ni kan ju gissa vad jag gör om dagarna... promenerar!! Längtar dock tills jag får börja gymma igen, men det dröjer nog inte allt för länge. Idag regnar det ute så tänkte traska bort till Tumlaren nu och gå någon mil eller två på löpbandet. Lovar att skriva snart igen, puss på er!!
 
En bild säger mer en tusen ord, underbara sommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0