FREDAGSMYS

Hej på er! Som jag trodde så blev det ingen träning denna fredagkväll. Det körde ihop sig i planeringen för både mig och Linnea men jag måste faktiskt erkänna att det var ganska skönt. Har tränat varje dag denna veckan och har match imorgon så behövde vila lite. Spenderade istället kvällen på bästa tänkbara sätt, i soffan med räkor med min bästa vän och min pojkvän. Så himla mysigt!
 
Måste ju förresten visa er att jag klippte av 13 (!) cm av mitt hår igår också! Trodde aldrig att jag skulle våga klippa av så mycket men det behövdes verkligen och nu känns det faktiskt väldigt skönt, även om jag inte har vant mig än! Lite svårt att se på denna bilden men jaja! Nu ska jag sova, hoppas ni har haft en mysig fredagkväll och att ni får en bra helg! Puss & kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0