GRYMMASTE PASSET

Igår hade jag egentligen tänkt ha vilodag eftersom jag spelade match i söndags och var väldigt mör i benen, men icke sa nicke. När klockan var åtta ringde Linnea och sa att hon skulle komma och hämta mig om sju minuter, så de var ju bara att byta om och göra sig klar! När vi kom till Tumlaren vid ca tio över åtta kommer vi på att det stänger klockan åtta.. Sjukt surt! Men som tur var va personalen väldigt snälla och lät oss träna tills de gick hem klockan nio! Och vilket pass det blev!! Vi blev ju lite stressade då som ni kanske förstår så vi körde på i ett jäkla tempo. Bröst/triceps och mage blev det, helt utan vila! Det var lätt det effektivaste passet jag någonsin har kört i gymmet och det var såå skönt efteråt att vi faktiskt släpade oss dit. 
 
Här är min favoritövning för bröst just nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0