UNDERBAR HELG

Heeej! Har ni haft en bra helg? Min har vart hur bra som helst! I fredags var vi ju som sagt på Vann på julbord. Vi åkte dit vid fyratiden och när vi kom fram badade och bastade vi en stund innan vi gjorde oss i ordning för kvällen. Maten var supergod och vi hade verkligen en jättetrevlig kväll. Dagen efter åt vi hotellfrukost (typ det bästa som finns) innan vi begav oss hemåt. Direkt när jag kom hem började jag fixa och göra i ordning för kvällen. Hade fest för att fira att jag fyller år på torsdag! Det blev verkligen jättelyckat och jag fick så himla fina presenter! Är så glad att jag har så fina vänner. Idag tog vi sovmorgon innan vi åkte iväg för att hämta en gran. Så himla mysigt att åka till skogen och välja ut en själv! Hittade faktiskt en jättefin så jag är jättenöjd. Nu har vi precis sett senaste avsnittet av sons of anarchy och ska nog snart gå och lägga oss. Imorgon är det ny vecka och nya tag! Vi hörs snart igen, puss! 

Lite bilder från helgen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0