BRÖST & TRICEPS

Heeej! Hoppas allt är bra med er! Jag har varit lite krasslig i veckan med ont i halsen osv så har vart tvungen att stå över träningen.. Men tränade iallafall i torsdags och idag! Känner mig bättre nu så jag hoppas det håller i sig. Idag körde jag ett bröst och tricepspass med Malin. Vi körde bland annat bänkpress 3 set 10*30kg, kanske inte låter som så mycket för er men jag är sjukt svag i bröst så för mig är det tungt, ha ha! Sedan körde vi även övningen som ni ser på bilderna, vet inte vad den kallas men det är lätt en av mina absoluta favoritövningar när jag kör bröst! Ska nog börja skriva ner hur mycket jag lägger på och hur många reps jag gör varje gång för jag glömmer ofta mellan gångerna vad jag hade sist. Kanske kan börja skriva det här också, vad tror ni om det? Nu ska jag duscha och göra mig iordning för kvällens festligheter, puss på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0