BEN & RUMPA MED PT

HEJ! Herregud, idag blev det två pass i gymmet så nu är jag helt slut i kroppen! Började dagen med ett pass med min PT Elisabeth. Det var ett tag sen vi tränade tillsammans nu så de va roligt! Vi körde ett ben och rumpa pass med mest fokus på rumpa. Det var min önskan eftersom jag är ganska dålig på rumpövningar och har därför ganska dålig variation när jag gör det själv. Vi körde bland annat squats (djupa knäböj) som ni kan se på den översta bilden. Sedan blev det en del rumpövningar på matta så som kissande hunden osv innan vi avslutade med övningen på den nedersta bilden. Det är en ganska svår övning som kräver en del teknik men när man får till den tror jag att det är en fantastiskt bra övning! Ska definitivt träna på denna! 
 
Nu ikväll körde jag även ett pass med Alma i gymmet. Då var det dags för mage och axlar att få sig en omgång! Nu är jag helt slut så blir sängen tidigt för min del ikväll! Puss på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0