BEN/RUMPA

Hej! Idag har jag och Malin kört vårt första ben/rumpa pass i gymmet på ca två månader! Vi har haft ont i knäna båda två så vi har inte kunnat köra det på ett tag men nu kände vi att vi ville prova. Det gick bättre än väntat för min del så jag kunde köra på ganska bra vilket var otroligt skönt!! Jag vet ju någon som kommer ha go träningsvärk imorn iallafall, haha. Vi körde bland annat en massa benböj med och utan vikt, breda och smala. Sen baksida lår innan vi avslutade med massor av rumpövningar så som "kissande hunden" osv. Undvek övningar som benpress och utfall eftersom vi trodde att knäna hade tagit mer stryk av det idag. Körde även plankan i några minuter som jag gör i slutet av varje pass. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0