GOTT NYTT ÅR

Heeej goingar!! Vet att jag har vart sämst det senaste men hela december bara flög förbi! Det har hunnit hända en hel del sen jag skrev sist! För det första har jag tagit ut min tandställning!!! Så oootroligt skönt! Nu är jag, efter ca tre år, äntligen färdig med mina tänder och den känslan är fantastisk! Ska visa er bilder på hur det såg ut före/efter. Har även hunnit fylla 21 år, herregud jag börjar bli gammal nu.. ha ha. Det roligaste av allt är nog dock att vi har köpt en ny hund som vi hämtade den 27 december. Han är så otroligt söt och även väldigt busig så det är fullt upp här hemma nu haha! 
 
Ska klippa ihop lite bilder på tänderna och så men här har ni iallafall en bild på hur leendet blev! Lovar att skriva snart igen, puss på er och gott nytt år!! Hoppas ni får ett helt fantastiskt 2014!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0