PÅ BUSSEN

Hej på er! Sitter just nu på bussen påväg till Göteborg och bloggar från mobilen för första gången någonsin så vi får väl se hur det går haha! Ska sova där i natt för att gå på ett möte/intervju imorgon, berättar mer efteråt. I och med detta blir det ju tyvärr ingen träning idag eftersom jag har jobbat hela dagen.. Det innebär att jag får köra extra hårt imorgon istället! Var faktiskt ute och gick milen två gånger i helgen, herregud va skönt det var! Det va jättelängesen jag va ute och gick så långt så det va riktigt härligt! Älskar verkligen att promenera, det är bra träning samtidigt som det är ett sätt att hinna umgås om man går tillsammans med någon. Nu är jag snart framme så måste sluta skriva, men vi hörs snart igen! Puss på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0