SLUTRESULTAT

Godmorgon! Vad härligt med fredag och SOL för första gången på evigheter! Tänkte egentligen bara kika in för att visa er bilder på slutresultatet av min tandreglering som jag har lovat er. Bilderna ser lite äckliga ut men det är ju så det ser ut.. Nu kanske ni får en bättre bild av vad det egentligen är jag har gjort med mina tänder/ mitt bett. Det var ju som sagt inte leendet eller tänderna i sig det var något fel på, utan det var bettet som inte fungerade så bra. Som ni kan se på den övre bilden (som är före-bilden) så kunde jag inte bita ihop överhuvudtaget. Jag hade bara kontakt med tänderna längst in, sedan öppnade det sig. Så det dom har gjort är att först bredda överkäken och sen flytta fram underkäken. På den nedre bilden ser ni resultatet och jag måste erkänna att jag är otroligt nöjd!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!
Kommenterade din blogg i höstas och frågade mycket angående din palate expander. Nu har det "äntligen" blir dags för mig och om två veckor gör jag operationen. Är inställd på att ha ett helvete framför mig men tänkte höra mer med någon som verkligen gjort det! Har du några tips? Är det svårt att äta? Läspar man läskigt mycket? Haha.
Tacksam för svar! Svara gärna till min mejl [email protected] då jag knappt använder mig av blogg längre!

Vilket fint resultat du fick förresten!

Mvh
Jenny

Svar: Hej Jenny! Förlåt för sent svar, har helt glömt bort det! Hur går det för dig? Antar att det är för sent för mig att svara på dina frågor nu, du har nog redan märkt att man inte kan äta osv.. Hoppas verkligen det går bra för dig, kan trösta dig med att det är värt det! Iallafall för min del, är supernöjd med resultatet!
linnfredrika.blogg.se

2014-08-13 @ 14:27:52
URL: http://jjennyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0