VILOHELG

Hej på er! Detta blev tyvärr en vilohelg för mig.. Hade tänkt träna både igår och idag men har fått ont i halsen igen.. Blir så irriterad! Har mer motivation än någonsin till att träna och då kan jag inte få vara frisk! Känns något bättre nu iallafall så jag hoppas att jag är helt bra imorgon så jag kan köra på denna veckan. Har förresten inte ätit godis eller druckit alkohol på hela januari och det känns såå himla skönt! Det är så mycket kalorier i det och jag känner att jag vill fokusera på träningen nu. Har ätit allmänt bättre i januari och jag mår så mycket bättre så tänker absolut fortsätta med det! PUSS
 
Denna bilden har inget med inlägget att göra, men jag tycker att det är en mysig bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0