FLYTTAT HEMIFRÅN!!

Heeej på er!! Ska börja med att be om ursäkt för att jag har vart så sjuukt dålig på att skriva det senaste! MEN jag har faktiskt en bra ursäkt och det är att jag har flyttat hemifrån!! Så har faktiskt haft fullt upp, minst sagt. Trodde aldrig att det skulle va så mycket som behöver fixas när man flyttar men oj vad fel jag hade. Nu har jag iallafall kommit hyffsat i ordning och är numera gravernebo! Nu när jag är installerad här och äntligen har fått internet igen så lovar jag tätare inlägg! Puss på er!
 
Såhär ser det ut i mitt nya sovrum! Älskar det!!
 

Kommentarer
Postat av: Göran

Oj, det var stort!
Gillar tränings bloggar och kost bloggar!
Kommentera gärna min om resor och kosttillskott!

2014-03-25 @ 10:43:21
URL: http://resand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0