ONSDAG

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag. Min har vart jättebra! Stod upp tidigt imorse och körde ett konditionspass på gymmet med Malin innan jobbet. Sen jobbade jag hela dagen och nu ikväll åkte jag tillbaka till gymmet och körde ett armpass. Känns riktigt bra! 

Igår körde jag och Malin ett helt grymt ryggpass, kan knappt röra mig idag haha! Vi brukar köra tio repitioner men igår körde vi bara 3*6 och mycket tyngre istället, huuur jobbigt som helst! Tips till er som vill ha lite variation i styrketräningen. Nu ska jag duscha och se på greys anatomy innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag upp tidigt igen för att träna och sen ska jag åka till Göteborg med mamma. Vi ska gå på stan och bara mysa, ska bli sååå himla mysigt! Hörs mer imorn, puss och kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0