KOSTSCHEMA

Herregud nu ekar det här igen.. Kan bara skylla på att jag har haft väldigt fullt upp det senaste. Tänkte iallafall berätta att jag äntligen har börjat med mitt kostschema som jag pratade om för ett tag sen! Jag vet inte om man kan kalla det för en deff men det är något åt det hållet iallafall. Jag äter inga kolhydrater eller sötsaker och dricker ingen alkohol. Började förra måndagen så går in på min tredje vecka imorgon och jag tycker faktiskt att det funkar riktigt bra. Jag gör det mest för att exprimentera lite och se vad jag kan nå för resultat med min kropp. Tränar mer än vanligt också, ca 8-9 pass i veckan med mest styrketräning och kondition. Har kommit fram till detta tillsammans med min PT Elisabeth och det är hon som har hjälpt mig med vad jag ska äta och hur många kalorier jag ska ligga på osv. Har tillsammans med henne även kommit fram till att jag ska ha en ätardag varje vecka. Jag tror det är viktigt att ha det för att hålla motivationen uppe. Med ätardag menar jag verkligen inte att jag ska vräka i mig sötsaker, utan snarare att jag ska kunna äta vilken mat jag vill en gång i veckan. 
 
Här nedan är ett exempel på hur en dag kan se ut för mig. Detta är ca 1900 kcal. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0