TRÄNINGEN GÅR FRAMÅT

Hej på er! Hoppas allt är bra med er i höstrusket. Det blev ju verkligen höst och svinkallt typ...idag?! Men jaja, vi har ju haft en helt fantastisk sommar så hösten är mer än välkommen för min del iallafall! Kom alldeles nyss hem efter ett rygg/biceps pass på gymmet. Slutade tidigt idag så har redan tränat, så skönt! Det går för övrigt väldigt bra på gymmet just nu! Känner att jag gör framsteg för varje vecka och älskar upplägget av pass som jag kör nu. Förr när jag har försökt hoppa över kolhydraterna har jag känt att jag har tappat kraft i träningen och inte alls haft samma energi. Nu är det dock helt annorlunda, gör bättre pass än någonsin! Vet inte vad det beror på men jag är väldigt glad så länge det fortsätter så. Nu ska jag duscha och sen mysa resten av kvällen! Vi hörs snart igen, puss & kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0