BACK ON TRACK

Heeej på er! Herregud det var verkligen evigheter sen jag skrev här sist men det har kommit så mycket annat emellan och jag har haft fullt upp. Har inte riktigt vetat vad jag ska skriva heller men idag har jag börjat med en liten deff igen så tänkte att jag kunde uppdatera er lite om det. Kände att jag vill lägga in en högre växel nu innan sommaren. Så jag tänkte äta ungefär samma mat som sist (alltså lax, kyckling, sallad, kvarg typ..) samt gå morgonpromenader varje dag. Ska försöka hinna med ett pass på gymmet varje kväll också. Ska köra detta fram till midsommar tänkte jag! Ska uppdatera er oftare om detta nu. Puss! 

Bilder från min morgonpromenad imorse. Heeeelt underbart var det! Vilket ställe vi bor på! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0