SOLIG TISDAG

Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det fint. Lite förkyld fortfarande men det funkar. Idag stod jag upp tidigt igen för att hinna med en morgonpromenad innan jobbet. Det är verkligen en helt underbar start på dagen! Jobbade bara till ett idag så efter det åkte jag till Tumlaren för att träna med Linnea. Vi körde ett intensivt pass med armar och axlar. Avslutade både biceps och triceps med dropset så mina armar är helt slut nu. När jag kom hem kunde jag verkligen inte med att vara inomhus i det dina vädret så jag gick ut på en promenad igen och denna gången blev det milen. Så skön dag! Nu ikväll har jag lagat mat och ätit och nu ska jag duscha. Hoppas ni har haft en bra dag så hörs vi snart igen! PUSS 

Smögenbryggan tidigare idag! Så härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0