EN MIL PÅ BANDET

Heeej! Herregud jag är fortfarande helt slut, kom hem från gymmet för en stund sedan. Skulle springa lite på bandet idag och det blev en mil! Det gick mycket lättare denna gången än vad det gjorde förra veckan och jag klarade att springa på under en timme! Är så nöjd! Tog kort på tiden för att komma ihåg exakt tills nästa gång för nu ska jag försöka att få en bättre tid för varje gång. Ett tips till er som vill förbättra er kondition är att köra intervaller ibland. Det är det bästa som finns både för att få upp konditionen och även för att bli lite snabbare. Det ska jag göra imorgon! Nu blir det duschen för mig och sedan sängen. Ha det så bra tills vi hörs igen, kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0