FREDAG

Hej alla fina! Hoppas allt är bra med er. Själv vaknade jag för en stund sedan och kände att huvudvärken faktiskt kändes nååågot bättre! Massagen igår kanske gjorde sitt ändå. Hoppas de! Ska försöka att ge mig ut på en liten promenad snart tänkte jag. Har ju iprincip inte varit utanför dörrarna på över en vecka så kan nog göra gott med lite luft tror jag. Annars är planerna för dagen noll, ska försöka kurera mig så gott det går och sedan blir det väl lite fredagsmys med Emil när han kommer hem. Hoppas ni får en underbar fredag så hörs vi senare, KRAM! 

Får bli en träningsbild till detta inlägg. Har större motivation än någonsin och längtar ihjäl mig tills jag kan börja träna igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0