INTERVALLER OCH SPRAYTAN

Godkväll! Vilken härlig dag det har varit idag. Började dagen med att promenera bort till Tumlaren med Linnea. Väl där körde vi ett hårt intervallpass på bandet med långa intervaller, värsta jag gjort på länge.. Efter det körde vi mage med bland annat min nya favoritövning brutalbänken. När vi var klara promenerade vi hem igen och då duschade jag och gjorde mig i ordning för att åka ut till smögen. Där mötte jag upp Patricia som fyller år idag (!) samt Lisa, Frida och Felicia för en lunch på Roys delikatesser. Unnade mig faktiskt en pizza dagen till ära och den var sååå god!! När jag kom hem kom Johanna hit och spraytanade massa tjejer här hos mig, så roligt! Har aldrig gjort det innan men än så länge är jag så himla nöjd! Nu ska vi se på tv och sen gå och lägga oss, imorgon blir det jobb hela dagen lång. Hoppas ni har haft en fin dag, puss! 

Lite bilder från dagen! 

















Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym dag. Snygga tjejer!

2015-06-03 @ 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0